*Legg gjerne inn en kommentar hos meg*

søndag 5. februar 2012

Deilig SøNDAG...



Ingenting er som søndagsmorgen og FRI-helg....
mmMmm nyter stillhet!
Alt går i "slowmotion".
Ute daler det hvit og "ren"(kremt) SnØ og jeg kan sitte inne (foreløpig) og BARE se!
Mine to håpefulle er VeLDiG forkjøla og hoster MyE! 
Så det blir mye inne kos for vår del...
Men vi kan nyte late dager inne!
Fyre i peisen og tenne lys ;)
Håper dere andre får nyte FRiSK luft og kanskje en skitur?




Ha en fin søndag!

*Klem Kjersti*

6 kommentarer:

  1. Hei Kjersti:)ÅÅ det er så deilig med sånne late dager!:)
    Her er det kanelknuter som bakes og de skal snart nytes..
    Ingen frisk luft eller skigåing på oss i dag..Bare Late oss...
    klem

    SvarSlett
  2. Hei Kjersti:)
    Kos med slike innedager og ♥
    Her har vi vært på en gåtur i snøføyka i dag:)
    Men nå er det peis og bloggekos:)

    Fine bilder hos deg!!
    Artig med gjennskinnet av tapeten i bordet, og nyyydelig lykt!!

    Ha en kos kveld:)

    SvarSlett
  3. For en lekker lykt!

    Må alltid stoppe opp litt og nyte stemningen i bildet du har i headeren din. Det er så fiiint

    Ha en finfin kveld, klem fra Lottemora

    SvarSlett
  4. Hei! TUsen takk for koselig kommentar:) For en NYDELIG lykt du har!!! Helt fantastisk! fin! Slik kunne jeg virkelig tenkt meg! Kan jeg spørre hvor den er fra? Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Høres ut som en herlig søndag! Nydelig bilder av den vakre lykten din ;)
    Håper dine to håpefulle er friske igjen!!
    Ønsker deg en riktig fin fin tirsdag, og en fortsatt god uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder og den lykten var bare super fin, hvor har du fått tak i den?
    Fin kveld til deg ☺

    SvarSlett

Så kjekt at du legger igjen en kommentar. Tusen takk!
*Klem Kjersti*