*Legg gjerne inn en kommentar hos meg*

søndag 25. mars 2012

* SOMMERTID *


...betyr en time mindre søvn i natt og det merkes!
MEN; du så deilig det skal bli med lange lyse kvelder
Noen ganger er det slik at det dukker opp ting i livet, som gjør at det ikke er lett å finne tid til alt man sysler med til vanlig. Akkurat nå er det slik hjemme hos meg. 
Noen ganger føles det som totalt kaos...

Nå: Carpe Diem!

...og gleder meg til å legge meg tidlig i kveld for å ta igjen den timen jeg mistet inatt ;)


Ønsker alle en riktig fin søndag og god vaffeldag!

PS! Tusen takk for alle flotte kommentarer på forrige innlegg og VELKOMMEN til nye følgere :)

*Klem Kjersti*

9 kommentarer:

  1. Superlekkert sengetøy! Så herlig med blått. Deilig å synke ned her, ja. :) Lekre bilder du har tatt.

    SvarSlett
  2. Kos deg med Vakre Hjem og avslapping..Her blir blir det vafler etter middag:))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Så nydeligt blått sengesett,elsker lyseblått:)
    Ønske deg ein fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hei Kjersti:)
    Så delikat og lekker på soverommet ♥
    Elsker lyseblått, det er så svalt:)

    Ingen vafler på oss hjemme i dag, jernet tok kvelden gitt!!
    Men skal på fotballcup, sønnen spiller finale, så får vi feire dagen med vafler der:)

    Ha en fin fin søndag!!

    SvarSlett
  5. Utrolig delikate bilder i dag...
    Ha en flott kommende uke
    klem

    SvarSlett
  6. Det var merkbart mørkere da jeg sto opp i dag ja, men deilig å få lysere kvelder! Nydelig sengesett du har, er så glad i knapper på putetrekk.

    SvarSlett
  7. Hei Kjersti !!
    Flotte bilder du viser, og for et nydelig bad dere har !!
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld:)
    Er du med i rogalandsbloggerene på fb?? Hvis du vil kan jeg legge deg inn:)?
    Klem Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone

      Nei jeg er ikke med på rogalandsbloggerene på fb, og ja takk legg meg gjerne til her:)

      Fin tirsdagskveld til deg også..

      -Klem Kjersti-

      Slett
  8. Härligt med blått på sovrummet. Blir härligt svalt.

    Hoppas du har sovit ikapp! :-)

    SvarSlett

Så kjekt at du legger igjen en kommentar. Tusen takk!
*Klem Kjersti*